Τα μοντέλα που είναι "ύποπτα" και οι περίοδοι παραγωγής τους είναι:
- Aygo (Φεβ 2005 – Αυγ 2009)
- iQ (Νοε 2008 – Νοε 2009)
- Yaris (Νοε 2005 – Σεπ 2009)
- Auris (Οκτ 2006 – 5 Ιαν 2010)
- Corolla (Οκτ 2006 – Δεκ 2009)
- Verso (Φεβ 2009 – 5 Ιαν 2010)
- Avensis (Νοε 2008 – Δεκ 2009)
- RAV4 (Νοε 2005 – Νοε 2009
Η Toyota Hellas από την πλευρά της έβγαλε την κάτωθι ανακοίνωση:
Το φαινόμενο αυτό προκαλείται κυρίως επειδή ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού ενδέχεται μετά από μακρόχρονη χρήση να φθαρεί. Αυτή η προοδευτική φθορά, σε συνδυασμό με ορισμένες επιπλέον λειτουργικές και περιβαλλοντικές συνθήκες (π.χ. υγρασία, σκόνη), μπορεί να προκαλέσει αύξηση τριβής στον μηχανισμό με αποτέλεσμα το πεντάλ περιοδικά να γίνεται σκληρότερο στη χρήση, αργό στην επαναφορά ή, σε σπάνιες και ακραίες περιπτώσεις, να κολλάει σε μερικώς ανοιχτή θέση.
Η Toyota έχει προβεί σε μέτρα άμεσης αποκατάστασης και αυτή τη στιγμή ακολουθεί μία διαδικασία τελικής αξιολόγησης και επιβεβαίωσης. Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, η Toyota θα κοινοποιήσει σε όλους τους εμπλεκόμενους πελάτες της και τα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη, τις λεπτομέρειες τόσο των διορθωτικών παρεμβάσεων όσο και της διαδικασίας υλοποίησης αυτών.
Αμεση αλλαγή στην παραγωγή και χρήση διαφορετικών υλικών και εξαρτημάτων έχει ήδη εφαρμοστεί σε όλα τα μοντέλα για την ευρωπαϊκή αγορά, στα πλαίσια της πολιτικής της εταιρείας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας. Επομένως, δεν υπάρχει καμία απολύτως ανάγκη ή πρόθεση να σταματήσει η Toyota την παραγωγή της για την ευρωπαϊκή αγορά. Μεμονωμένες περιπτώσεις έχουν αναφερθεί στην Ευρώπη και η Toyota Motor Europe δεν έχει πληροφορηθεί ή/και καταγράψει οποιοδήποτε ατύχημα σαν αποτέλεσμα αυτού του θέματος.
Η Toyota καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διευθετήσει το συγκεκριμένο θέμα το συντομότερο δυνατό για την ικανοποίηση των πελατών της».